Contact
Umbrella Platform

De basis voor goede dienstverlening

Het Umbrella platform is de basis voor zowel het Klantportaal als Klant Contact Center. Het bevat alle essentiële functies die nodig zijn om de klant goed en kundig te bedienen.

Alle informatie vanuit de fundering

Umbrella verbindt informatie uit mid- en backoffice systemen, (social) intranet, externe communicatiekanalen en de kennisbank met de verschillende producten voor een eenduidige gebruikerservaring.

De Kennisbank

Het brein achter goede dienstverlening
Hyperintelligent en zelflerend zoekenZonder de zoekterm af te maken worden er al suggesties uit de kennisbank getoond. Veelgestelde vragen met de juiste antwoorden over het onderwerp komen direct naar boven door de ijzersterke zoekfeature.
Interactief en gepersonaliseerdInformatie afgestemd op de persoon: klant of medewerker. Reagerend op de vraag of behoefte. Door suggesties of slimme verbanden. Software waar je verder mee komt.
Slimme selfservice scenario’sLaat de klant eenvoudig zijn zaken online regelen en afhandelen door het aanbieden van diverse selfservice scenario’s. Loop alle stappen per scenario door zodat je direct zaakgericht werkt en de juiste informatie en afdelingen koppelt.

Overal en altijd toegankelijk

Thuis, bij de kant of onderweg. Alle informatie, klantcontactmomenten en mogelijkheden voor dienstverlening op zak.

Inspectie app

Voer de voor- en eindinspectie digitaal uit en laat de inspectierapporten direct tekenen.

Offline werken

Ook zonder internet kan er in Umbrella doorgewerkt worden.

Monitoring en rapportage

Leer van de belangrijkste inzichten en prestaties om de dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Umbrella bevat heldere rapportages en krachtige monitoring zodat processen continu kunnen worden verbeterd.

Grip op dienstverlening

Kijk welke kanalen waarvoor worden gebruikt en pas je kanaalsturingsstrategie daarop aan.

Diepgaande analyses

Krijg inzicht in specifieke informatie over bijvoorbeeld selfservice scenario’s.

Beheren met Umbraco CMS

Umbrella gebruikt het content management systeem Umbraco voor het beheren van de inrichting, ontwerp en inhoud van de website. Umbraco zorgt ervoor dat alle informatie uit Umbrella op de website wordt weergegeven.
FlexibelVolledig op maat afgestemd op de behoefte van de organisatie.
Zoekmachine geoptimaliseerdContent wordt netjes overgenomen door zoekmachines en social media.
Corporate nieuwsHet beheren van de website en versturen van corporate nieuws is ontzettend intuïtief.

Smartlabels

Beheer informatie eenvoudig op één plek. Wat je ook aanpast, de informatie wordt automatisch ingevoegd in de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Elk document als contactmoment

Verstuurde brieven, in het DMS toegevoegde documenten, alles wordt overzichtelijk getoond op de Umbrella tijdlijn. En klantvragen registreer je eenvoudig als contactmoment op deze correspondentie.

Signaleringen

Niet alleen worden signaleringen getoond, ook kunnen deze onderdeel zijn van een selfservice scenario. Zo voorkom je dat een klant met een betalingsachterstand zomaar de huur op kan zeggen.

Koppelingen

Umbrella is een web-applicatie gebouwd op Microsoft ASP.NET. Umbrella koppelt onder meer aan alle primaire en randsystemen van de woningcorporatiesector.

Standaard verzorgen we single sign on via beveiligde verbindingen. Inloggen verloopt dus altijd veilig.

Eens in de maand tips voor buitengewone digitale dienstverlening: