Contact
Klantportaal

Laat klanten zelfstandig zaken regelen en melden

Het Umbrella Klantportaal biedt klanten de mogelijkheid zaken direct te regelen via de website en geeft hen inzicht in (huur)gegevens, transacties en contactmomenten.

Geen extern portaal, maar een volledig klantgerichte website

Doordat het klantportaal volledig is geïntegreerd in de website, merkt de klant geen verschil tussen website of klantportaal.
Vergroot de zelfredzaamheid van de klantZonder tussenkomst van een medewerker kunnen klanten op eigen momenten zaken regelen en gegevens inzien.
Bied een eenduidige gebruikerservaring voor iedereenDoor de gebruiksvriendelijke interface kan iedere klant zichzelf gemakkelijk helpen.
Leg slimme verbandenKlantprofielen, signaleringen en meldingen zijn verbonden met (aan)vragen om altijd een actueel resultaat te geven.

Selfservice Scenarios

Maak gebruik van vele standaard templates of teken eenvoudig eigen scenario’s.

Het klantportaal werkt met selfservice scenario’s, waarmee klanten hun zaken zelf eenvoudig online regelen. Met behulp van visuele vraagbomen klikt een klant in enkele seconden van probleem naar oplossing.

Track & Trace en notificaties

Volg de ontwikkelingen van een aanvraag of melding en ontvang notificaties wanneer er belangrijke meldingen zijn. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een liftstoring, planmatig onderhoud of calamiteit.

Hoe zorg je voor succesvolle digitale dienstverlening?

Download nu dit gratis e-book met succesrecepten!
Download

Functies en eigenschappen

KlantherkenningBij ieder klantcontact wordt de klant geïdentificeerd: niet alleen door nummerherkenning, ook online wordt de klant herkend.
Gepersonaliseerde antwoorden en meldingenDe informatie die wordt getoond is gebaseerd op de specifieke klantsituatie. Zo zal een klant nooit een repartieverzoek kunnen indienen voor een algemene ruimte, als hij in een eengezinswoning woont.
Hyperintelligent en zelflerend zoekenZonder de zoekterm af te maken worden er al suggesties uit de kennisbank getoond. Veelgestelde vragen over het onderwerp komen direct naar boven door de ijzersterke zoekfeature.
WoonruimteverdelingUmbrella biedt woningzoekenden en huurders een volledig digitale ervaring. Hierdoor werkt de organisatie efficiënter en is de klant beter geholpen.

Twee producten, één ervaring

Door de integratie van het Umbrella Klantportaal met de Umbrella KCC-software heb je vanuit het KCC inzicht in online activiteiten en tansacties en is online communicatie met je klanten eenvoudig, snel en bijna vanzelfsprekend
Eens in de maand tips voor buitengewone digitale dienstverlening: