Contact
Klant Contact Center

Alle klantcontactmomenten op één tijdlijn

Zaakgericht klantcontact via chat, telefoon, email, website en social media

Verbind Umbrella met al jouw communicatiekanalen of start nieuwe op

Chat
Whatsapp
Telefoon
SMS
Email
Facebook
Twitter
Balie

Hoe zorg je voor succesvolle digitale dienstverlening?

Download nu dit gratis e-book met succesrecepten!
Download

Klant volledig in beeld

In één oogopslag alle persoonlijke gegevens, financieel overzicht en belangrijke signaleringen bij de hand. De doordachte structuur van Umbrella zorgt ervoor dat je eenvoudig doorklikt naar gerelateerde informatie. Zo navigeer je moeiteloos van klant naar huishouden. Van huishouden naar eenheid. En van eenheid naar complex.

Verbind de vraag met het juiste antwoord

Het afhandelen en registreren van klantvragen is kinderlijk eenvoudig. De Umbrella kennisbank zorgt ervoor dat bijna elke vraag die een klant kan stellen, eenvoudig wordt gevonden en kan worden beantwoord. Mocht een antwoord niet aanwezig zijn in de kennisbank, ontvangt de kennisbankbeheerder automatisch een verzoek om het alsnog toe te voegen.

Overige functionaliteiten

Social task management(tweedelijns) Medewerkers zien al hun taken op het social intranet van Embrace. Dit betekent dat elke medewerker een persoonlijke takenlijst heeft op het intranet, waarin de werkvoorraad vanuit Umbrella te vinden is. Deze persoonlijke takenlijst kan worden aangevuld met taken vanuit overige systemen (zoals een DMS, Outlook of een primair systeem), waardoor de medewerker één centrale takenlijst heeft die een volledig beeld geeft van de werkvoorraad.
Diepgaande telefonie-integratieDe telefoniekoppelingen binnen Umbrella zijn zeer uitgebreid. Er is een diepgaande integratie waardoor je niet alleen nummerherkenning hebt, maar ook gespreksduur, doorschakelen, overnemen, inzicht in de wachtrij, beschikbaarheid van telefoon/medewerker en status aangeven zoals lunch, overleg of pauze. Dit zijn belangrijke inzichten en dienen als basis voor het verbeteren van de dienstverlening.
Inspectie appDe Inspectie app werkt bijna hetzelfde als de Selfservice Scenario’s binnen Umbrella. Dit betekent dat vertrekken worden geïnspecteerd door het volgen van gebruiksvriendelijke, visuele vraagbomen. De uiteindelijke inspectierapporten worden digitaal ondertekend, waarna ze terug te vinden zijn in een DMS of primair systeem en in het klantportaal.
KlantkaartIn de klantkaart zie je alle informatie van de klant. De samenvatting van contactmoment vind je eenvoudig terug op de tijdlijn, maar ook financiële gegevens, contractinformatie en object- en complexkaarten. Deze data wordt uit onderliggende systemen zoals een ERP of DMS opgehaald.
Klantcontact archiverenWat een klant of medewerker ook doet, alles wordt geregistreerd in Umbrella. Hierdoor krijg je een overzicht van al het klantcontact en is iedereen altijd up-to-date.
Zaakgericht werkenKlant en medewerker hebben via Umbrella inzicht in de te volgen stappen en de tijdsduur daarvan. Het voordeel van zaakgericht werken is dat processen gecontroleerd worden afgehandeld én dat je monitort op doorlooptijden en opvolging.

Twee producten, één ervaring

Door de integratie van het Umbrella Klantportaal met de Umbrella KCC-software heb je vanuit het KCC inzicht in online activiteiten en transacties en is online communicatie met je klanten eenvoudig, snel en bijna vanzelfsprekend.
Eens in de maand tips voor buitengewone digitale dienstverlening: