Eén KCC, alle kanalen

Maak kennis met de slimme
omnichannel dienstverlening van Umbrella

Alle informatie, één tijdlijn

Nieuw in Umbrella is de Tijdlijn. De Tijdlijn bevat een chronlogisch overzicht van alle klant- contacten. Of het nou gaat om een brief (uit het DMS), een online ingediend reparatie- verzoek, een chatgesprek, telefoontje of een e-mail. De Tijdlijn op de Umbrella klantkaart een handig overzicht waar alle contactmomenten gegroepeerd gepresenteerd worden. En met de handige ‘doorboek’-mogelijkheid boek je met een muisklik een nieuw contact bij op een bestaand contactmoment. Zo werk je automatisch zaakgericht. Zonder zoeken, zonder gedoe, zonder moeite. Eigenlijk proces zoals het hoort dus.

Inzicht en overzicht

De Umbrella klantkaart bevat alle klantinformatie in één overzichtelijk scherm. Zo heb je zonder zoeken of klikken alles wat je moet weten direct bij de hand. Persoonlijke gegevens, financieel overzicht en belangrijke signaleringen. Umbrella zorgt ervoor dat je in één oogopslag op de hoogte bent van alles wat er speelt.

De doordachte structuur van Umbrella zorgt ervoor dat je eenvoudig doorklikt naar gerelateerde informatie. Zo navigeer je moeiteloos van klant naar huishouden. Van huishouden naar eenheid. Van eenheid naar complex. En van complex naar historische contracten en contacten.

Klantcontact in een muisklik

Met Umbrella is het afhandelen en registreren van klantvragen kinderspel. De Umbrella kennisbank zorgt ervoor dat bijna elke vraag die een klant kan stellen eenvoudig kan worden gevonden en kan worden beantwoord. Het registreren van het klantcontact op de gevonden vragen is zo simpel als het klikken op de ‘opslaan’-knop.

Mocht er toch een vraag worden gesteld die niet voorkomt in de kennisbank, kan deze eenvoudig worden toegevoegd. De kennisbank-beheerder ontvangt automatisch een taak om de nieuwe vraag zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord.

Meer weten over Umbrella KCC

De Umbrella KCC-software verbindt alle kanalen met een krachtige en gebruiksvriendelijke oplossing. Maar ‘a picture is worth a thousand words’. Dus nodigen we je van harte uit om de Umbrella KCC software in het echt te bekijken.

Een demo zegt meer dan duizend woorden…
Klik op de knop hiernaast om een online demo aan te vragen. Wij komen graag langs of geven u op afstand een rondleiding door de Umbrella software.

Chat met ons

Bel mij terug

Stuur een e-mail